mandag den 21. januar 2008

Stil dig dog forhelved til højre!

Når jeg er inde på banegården (ligemeget hvilken), så plejer jeg at have travlt fra toget til bussen. Så jeg er altid forest i køen til at komme ud af døren.

Med det lange ben foran, stormer man hen til afsted i fuld mundering og i arrigskab bliver man nød til at vælge de stillestående trapper, fordi i starten af rulletrappen står 2 veninder og skal snakke ved siden af hinanden.
længere oppe kan man se en, højst sansynlig mor, der er blevet lidt træt og har overhovedet ikke travlt med at komme hjem, sætter sin kæmpe kuffert fra 80'erne ved siden af sig.

Så tænker man for sig selv at man ligeså godt kan tage trappen og løbe op, med sin kuffert.
Løber igennem hall'en og hen til næste rulletrappe, som igen er fyldt.
Til sidst når man ned til bussen og ser den køre foran en, kigger på køreplanen og ser man skal stå en halvtime søndag aften i vinterkulden, hvor man allerhelst ville ligge hjemme under dynen.

Dem man så tidligere var arrige over på rulletrappen kommer traskende ned og kigger på uret sætter sig på kufferten og brokker sig højlydt over at bustiderne de passer aldrig en skid. <- Hvilket rent faktisk slet ikke var tilfældet.

Facebook Gruppe
Som man kan se ovenstående er jeg jævn træt af det sker. Jeg har oprettet en gruppe inspireret af folk der går med kniv er idioter.
Tilmeld dig på Folk der står stille på rulleTRAPPER er idioter

Ingen kommentarer: