lørdag den 26. januar 2008

Opdateringer på ITstedet

Så har jeg fået mingleret lidt rundt med ITstedets design, det hele virker lidt bedre nu.

Udover at have fået gjort programmeringen lidt mere fleksibel, har jeg laver lavet om på opsætningen. Forsiden er ikke længere en sektion af kun nyheder, men et sammendrag af alle siderne.

Ikoner
Der er kommet flere ikoner på siden, som skulle være med til at gøre det nemmere at finde rundt. ikonerne er fra en gratis pakke der kan findes på en af de bedste ikon websites jeg kender.

Linjer
De stiplede linjer var lige ved at tage overhånd, jeg har mindsket lidt bruget af det. Ved de sider med 3 spalter er der nu kommer en header på, i stedet for overskrift.

Skribenter
Vi har fået 2 skribenter mere, Jonathan Lindqvist og Kasper Smith, jeg kan også sige at Kasper som står bag en af Danmarks kommende store Heste Portaler, er allerede i gang med at skrive sin første artikel.

Mangler
Vi mangler stadig nogle funktioner, en af de mest væsentlige i den med, er muligheden for at kunne redigere sine egne indlæg. Som administrator at kunne redigere alle.

Derudover er der også problemer med indhentningen af thumbnailsne fra brugerne, det er noget css' der skal afklares, med hvordan det kan komme til at passe..

Ingen kommentarer: