tirsdag den 22. januar 2008

Opdateringer på ITstedet idag

Så har jeg alligvel fået lavet nogle opdateringer på ITstedet idag. Jeg skrev tidligere om Bbkode på itstedet, Det er nu fuldført og der kan skrives fed, kursiv og underline med Bbcode.

Udover det har jeg valgt at tilføje antal poster, ud for kategorierne som eks. bliver vist på forsiden af itstedet.

På forsiden af Tips & Tricks kan man nu i stedet for at se de nyeste indlæg, delt op i 2 spalter. Kan man nu se de nyeste indlæg og det mest vist indlæg. Hvilket også leder mig til at jeg har lavet en hitcounter på hver gang man ser en topic.

Forsiden af hele Itstedet.dk er ikke længere IT-Nyheder men nu nyheder fra Itstedet.dk selv, dermed er den også blevet delt op i 2 spalter ligesom Tips & Tricks siden, Hvor den enes side så bliver fyldt med vores redaktørers blogs, lige nu er det kun Brians Brandt Madsen blog, om Hvordan starter man en webshop. Der fylder forsiden med guldkorn. Scriptet der henter RSS'et indtil forsiden skal op til en kraftig revurdering. Den er både meget langsom, ydermere kan den kun læse korrekt XML formateret RSS 2.0, dvs Feedburner feeds kan den slet ikke have med at gøre.


Ingen kommentarer: