lørdag den 19. januar 2008

Nu skal det ske

Jeg har altid drømt om at lave noget andre sætter pris på, som jeg ikke mindst selv sætter pris på. Har drømt om at have en blog.

Da det primært er programmering jeg interesserer mig for, bliver der en del skriveri om dette. Mine projekter, arbejdsopgaver, arbejdsliv, job, liv osv. Vil også fylde en del.
Jeg flyttede hjemmefra på prøvestadiet allerede da jeg var 14, jeg startede på efterskole, vel at mærke. Efter efterskolen var der et halvt år hvor jeg troede jeg skulle være elektriker, og bruge alt min tid på gymnastik.
Dette blev dog stoppet af 1 permanent skade og 1 kronisk smerte. Livet måtte ligges om, så jeg vidste godt at jeg ville ikke være glad ved at være elektriker.

Da jeg brænder for IT og programmering var valget klart. jeg måtte finde en uddannelse lige noget for mig. Så nu 1 år efter bor jeg i Odense, og er tæt på halvvejs igennem en IT-uddannelse, som jeg personlig får ingen udfordring i.

Det er projekterne der betyder noget

Det primære projekt lige nu er en IT-portal "itstedet.dk", projektet er startet sammen med en klasse kamerat "Kenneth Jakobsen". Vi har fundet os 2 meget kompetente skribenter, som skal være med til at fylde websitet med indhold.
Vi vil ramme jer som både har og slet ikke har forstand på IT.
Velkommen til min blog.

Ingen kommentarer: