mandag den 28. januar 2008

Lang dag forude

Så bliver det en lang dag i dag, så jeg bliver nok nød til at gå iseng.

Jeg skal snakke med banken, skal have lånt 20.000 kr til indskud, til min lejlighed som jeg skal over og kigge på tirsdag. Det er næsten sikkert jeg har den, men først fra den 15 februar, det giver så 2 uger på vandrehjem.

Jeg kan hurtigt betale mine penge tilbage fordi de første 3 måneder er forudbetalt i indskudet, så skal jeg ikke betale noget der.

idag/imorgen

kl xx:xx Snakke med banken

kl 16:00 køretime i odense

kl 18:15 teori og afmeldelse af køreskole i odense.

Kl 20:00 i tog hjem

hjem og være klar til en dag efter dette, hvor jeg skal til århus og kigge på lejlighed, med 800kr i rersevations gebyr. Jeg skal nok skrive med det samme jeg får nogle billeder fra ”mit nye sted”

Ingen kommentarer: