torsdag den 31. januar 2008

Billeder af Angelina Jolie nøgen

Ja, nu kan man vedhæfte billeder i vores forum, kommentarer, artikler, nyheder, tips og tricksDanmarks bedste IT forum...
så er det lidt op til en selv, om det ville være passende med et billede af Angelina Jolie.

Andre opdateringer
Der er også kommet tekstformateringshjælp, i form at word-lokalike knapper og kategorivisninger viser ikke længere misvisende tal.

Så har jeg også lavet en, synes jeg selv, rigtig smart måde at generer links på fra posts.. Så de bliver vist i en blok nederst hvis der er nogen... -som en slags opsumering.

TODO opdatering:

TODO, ITstedet

  • Edit knap - færdig for nu

  • Thumbnail Billede - færdig

  • crew side - færdig

  • formatering af søgeside - færdig
  • lav url i posts - færdig
  • Tekst formatering - færdig
  • Indsæt billede - færdig
  • Privat Besked's System
  • Om os side

  • kontakt side

  • betingelser

  • liste over ”mine debatter”

  • hvis man er redaktør, så en liste over ”mit indhold”

  • accepter betingelser, hos opret bruger

  • "Glemt password" funktion


Til dem der kun kom her for nogle billeder:P.
- ellers kan i jo bare se filmen, "Gia" eller "Gina".

Denne topic, er dog brugt som mit første forsøg på linkbait :)

Ingen kommentarer: